Des de Compromís Maestrat-Els Ports, volem convidar a tota la Societat de les Nostres Comarques a l’Acte Obert de Campanya que farem amb motiu de les Eleccions Europees del pròxim 25 de maig. Aquest acte tindrà lloc el dimarts 13 de maig a les 20 hores al Magatzem de la Mar de Benicarló.model-acte-21

La Coalició Primavera Europea, dins de la qual es troba integrada Com
promís, és fruit de l’acord de totes les formacions integrants, amb un programa sòlid, transformador i que posa per davant de tot a les persones.

Primavera Europea neix amb l’aval de gestió i capacitat de treball que li donen totes i cadascuna de les formacions polítiques que la composen.

Compromís te representació tant a totes les institucions del País Valencià com al Congrés dels Diputats i Diputades, i aquest valor afegit per a apropar-se a la ciutadania, conèixer les seves necessitats i poder aportar les solucions, són característiques pròpies de Coalició Primavera Europea.

Per tot això, així com per a poder conèixer què és el que podem fer a Europa, com poder dur-lo a terme, com Rescatar a les Persones i com la Societat ha de participar d’aquestes eleccions, comptarem amb Jordi Sebastià, cap de llista de Primavera Europea per Compromís, i amb Miguel Martínez candidat de Primavera Europea per la Chunta Aragonesista.

• 17:30- Reunió amb representants de Sindicats de Llauradors a la Jana

• 20:00- Acte Obert a Benicarló (s’adjunta cartell)

• 22:00- Sopar a Alcalà amb Representants del Sector Agrícola

Marta Sorlí