Des de Compromís Maestrat-Els Ports volem donar les gràcies a les persones que han confiat amb nosaltres, amb Compromís per tal de ser l’eina i la veu que volen tindre a Europa. “Són molts els actes que hem dut a terme durant aquesta campanya, i des d’ací volem donar agrair l’esforç que tots els col·lectius locals de Compromís han dut a terme per tal de poder apropar les nostres propostes als municipis” afirma Marta Sorlí, portaveu de Maestrat-Els Ports.Comarcal Maestrat-Elsports

Valorem molt positivament els resultats obtinguts i el suport que els nostres veïns i veïnes han donat a la Coalició Compromís-Primavera Europea aconseguint per primera vegada a la història de la democràcia, un Eurodiputat valencià, nacionalista, d’esquerres i verd.

El projecte integrador de Compromís, ha servit com a eix vertebrador de la Coalició Primavera-Europea i de tots els partits que la composen; i prova d’eixe treball, ha sigut la coalició formada i el resultat obtingut.

És la primera vegada que les Comarques Maestrat-Els Ports, tenen veu pròpia a Europa, a través del nostre Eurodiputat Jordi Sebastià; i tenim el compromís que anirà tornant als nostres pobles per a que puguem avaluar com ens està representant a totes i tots” explica Sorlí.

Jordi Sebastià, des d’avui el nostre Eurodiputat, ja ha dit en moltes ocasions que tornarà als nostres pobles per a que puguem avaluar què és el que està fent i com defèn els nostres interessos a Europa.”, recorda Marta Sorlí.

Estem il·lusionant a les persones perquè estan veient que som un instrument útil, que les escoltem, que tenim una trajectòria de molts anys, i que fem nostres totes les propostes i inquietuds que ens fan arribar i les defenem a tots els estaments possibles, i ara també al Europarlament” Conclou Sorlí.