L’actual portaveu comarcal de Compromís formarà part d’una candidatura de consens, renovada i molt territorialitzada

Marta Sorlí (Alcalà de Xivert, 1986), treballadora social en els sectors de la tercera

Marta Sorlí - Portaveu Compromís Maestrat-Els Ports
Marta Sorlí – Portaveu Compromís Maestrat-Els Ports

edat i persones discapacitades, amb dos màsters (un en Mediació i Intervenció Familiar de la Universitat Jaume I i un altre en drets humans, democràcia i Justícia Internacional de la Universitat de València) i actual portaveu comarcal de Compromís opta oficialment des d’avui a ser Secretària d’Organització del Bloc Jove, en el congrés que la joventut valencianista realitzarà aquest proper cap de setmana a Tavernes de la Valldigna.

Sorlí forma part de la candidatura de Quique Castelló, d’Almenara, que opta a ser secretari general de l’organització. En el procés de renovació de càrrecs s’ha propiciat una candidatura de consens, atenent a la territorialitat, la paritat i basada en la renovació. En la llista tancada només 2 persones ja formaven part de l’anterior coordinadora. Marta Sorlí va començar com a secretària comarcal del Bloc Jove al 2011. Posteriorment, l’Assemblea Nacional la va ratificar com a membre de l’Àrea Política de la coordinadora nacional.

També ha format part de la Comissió Organitzadora del Congrés en la redacció de la ponència d’estatus. Les línies bàsiques del present Congrés han estat l’obertura de la institució per a donar resposta als canvis de la nostra organització i societat i poder arribar a ser la ferramenta de la joventut valencianista. Per primera vegada s’han introduït llistes obertes per a elegir la coordinadora nacional. Sorlí ha aportat en la preparació del Congrés i les seues ponències totes aquelles idees enriquidores i visions que pot traslladar esta dona valenta de les nostres comarques a una estructura de País.

Web del Congrés: http://mescompromis.com/

Web de la Candidatura: http://reiniciem.wordpress.com/