La Comissió Executiva Comarcal Compromís Maestrat-Els Ports, ha avaluat la darrera xerrada duta a terme aquest divendres a Benassal, la qual es va caracteritzar per una participació activa des del primer moment.Xerrades amb Compromís-Benassal

«Tot i ser estiu, una eina política al servei de la ciutadania com és Compromís, no es pot quedar com si estiguérem de vacances. Les nostres comarques, els ciutadans i ciutadanes del Nord de Castelló, continuen patint el mal govern del Partit Popular; per això hem de continuar explicant als pobles que hi ha altres formes de fer política» Explica Marta Sorlí, Portaveu Comarcal de Compromís Maestrat-Els Ports.

Durant el transcurs de la xerrada-col·loqui, Sergi Alejos, portaveu de Comunicació, ha aprofitat per fer una avaluació política i social del context actual de l’interior de Castelló, aportant les particularitats de Benassal als diferents àmbits.

Per concloure la Xerrada, la representació de Compromís ha explicat quines són les seves propostes i «hem volgut recalcar la importància de la participació dels principals afectats directes, que no són unes altres persones que la gent normal i corrent, la gent del poble. Els hem volgut fer partícips de la política, i encoratjar-los per què volem que tinguen il·lusió per la gestió del seu poble; aquesta burla política en la que portem tants anys immersos, pot canviar i això només depèn de les persones i d’instruments polítics que tinguen un Compromís clar i ferme» Ha remarcat Sorlí.

El format obert de Xerrades amb Compromís, és una manera simple i innovadora de tenir un contacte amb la realitat dels pobles i comarques, i treballar conjuntament amb les persones, per tal de buscar solucions als problemes que hi patim, alguns deguts a aquesta estafa anomenada crisi, i altres al tarannà corrupte del Partit Popular.

S’estan tancant noves dates per continuar retornant al poble la sobirania que els pertany d’una manera tan simple i clara com és el tu a tu que Compromís ofereix.