El passat plenari de juliol es va debatre l’alliberament de la AP7; un veritable greuge comparatiu que patim a la nostra comarca i al nostre País. Un tema que ara el regidor d’ERCatalunya s’ha adonat i juntament amb el PP ens van portar per al seu debat. Com no podia ser d’una altra manera va comptar amb el recolzament dels regidors del Grup Municipal de Bloc/Compromís, encara què, és una moció per a lluïment d’un regidor que ens té acostumats a polítiques de foto, teatre i oportunisme.

Jordi Moliner - Regidor Compromís Vinaròs
Jordi Moliner – Regidor Compromís Vinaròs

Llavors alguns direu, per què li vareu donar recolzament? Doncs molt fàcil. Aquest tema el porta com a prioritari Compromís des de fa molts anys; res més lluny de penjar-nos medalles, però si d’informar de la feina feta. Una feina a tots els nivells possibles Ajuntaments, Diputació, Generalitat Valenciana i Congrés dels Diputats, més de 14 actuacions, esmenes als pressupostos, propostes de resolució, recursos de reposicions, preguntes i peticions a les Corts i a la Diputació i com no, campanyes a peu d’autopista. Una feina que va ser menyspreada pel PP i el PSOE, clar, ells son part del problema, ells son els que prorroguen les concessions i bloqueixen qualsevol iniciativa per l’alliberament de l’autopista.

Ara junts Esquerra Republicana de Catalunya (Batalla) i el PP, tornen a fer un brindis al sol, doncs quan aplegue aquesta moció a les Corts serà un altra volta paper mullat. Ja al 2010 una moció presentada per Compromís a les Corts Valencianes, va ser recolzada pel llavors president Camps. Moció que una volta aplega a Madrid es va quedar en res ja es sap que ni PP ni PSOE ens tenen en compte. A la Diputació de Castelló a petició de Compromís el PP es va limitar a dir que quan s’acabes la concessió ho estudiarien, un altre brindis al sol.

Joan Baldoví al Congres espanyol també ha defensat l’alliberament i com no podia ser menys el Bloc Jove, ací al País Valencià va liderar la campanya “NO PAGUEM”. Una campanya en la qual va participar diputats i regidors de la nostra Comarca; un acte reivindicatiu i de protesta per tal de demostrar el nostre rebuig a aquest espoli i greuge comparatiu amb altres territoris de l’Estat.

Lo dit una moció oportunista, esmenada pel PP per tal d’evitar el debat sobre un tema tant important, i així que passe sense molt de soroll no sigui que els caps del partit a Valencià els clamen i els estiren de les orelles.

Jordi Moliner Calventos

Regidor Compromís per Vinaròs