Manel Salvador i Maria Sorlí encapçalaran la llista de Compromís per Alcalà i Alcossebre.

manel maria

Manel Salvador. Candidat a l’Alcaldia                                                                             Maria Sorlí. Nº 2 de Compromís.

El passat 24 de gener, el col·lectiu de Compromís per Alcalà i Alcossebre van decidir, per unanimitat, que la llista que representarà el projecte a les eleccions locals del proper mes de maig estarà encapçalada per Maria Sorlí, portaveu local, i Manel Salvador, regidor. El col·lectiu considera que Manel i Maria formen un gran tàndem, al compaginar la experiència de Manel com a regidor amb l’aire fresc que representa Maria. Els dos confessen tindre moltes ganes d’encapçalar el projecte de Compromís per Alcalà i Alcossebre per a la legislatura 2015/2019, i confiar plenament l’un en l’altre com a company d’equip per a aquesta tasca.

D’altra banda, la resta de la llista encara està confeccionant-se. El col·lectiu està en converses amb diverses persones, intentant fer una llista plural, que represente a tots els sectors de la ciutadania del nostre poble.