En l’escrit de petició, el regidor Manuel Salvador reclama que es preste atenció a l’oposició al igual que es fa amb l’equip de govern popular

El regidor de Compromís d’Alcalà de Xivert, Manuel Salvador, ha reclamat a l’Ajuntament de la localitat a través d’un escrit dirigit a l’alcalde de la localitat en el que li sol·licita que “totes les sol·licituds, propostes, mocions, acords i noticies que es puguen generar des del grup municipal de Compromís de l’Ajuntament d’Alcalà siguen publicades en els diferents mitjans (facebook, twitter, webs, seu electrònica, premsa…) que gestiona l’Ajuntament, de la manteixa manera que es fa amb l’alcaldia i l’equip de govern”.

Salvador he recordat que l’ajuntament ha creat uns perfils de facebook i twitter “en els que només trauen les coses que fa be l’alcalde i l’equip de govern, per això els demano que traguen també tot allò que fem des de l’oposició, com a part de la Corporació que som. Nosaltres no fem gestió però fem control i presentem propostes que pareix que siguen silenciades per unes ferramentes que han d’estar al servei de tots i no només del Partit Popular”, ha indicat.

El treball de Compromís “és una obligació moral que siga difosa des de l’Ajuntament per ser coneguda per la població, de la mateixa manera que es dóna a conèixer la faena que fa el PP i l’acció de govern. En cas contrari ens trobarem davant d’un ús indecent i manipulador dels diners públics i d’una falta total d’ètica per part de qui censura i qui administra estos espais, i actuarem en conseqüència, ja que no volem estar silenciats de forma dirigida a les xarxes socials”, ha conclòs.